KASTA INTE HALVA REKLAMBUDGETEN I SJÖN

Allt kan säljas med mördande reklam. Visst, det kan säker vara sant, om du har en obegränsad budget och ändlösa resurser. För dig som står utan de trumfkorten gäller det att tänka lite längre, lite bättre och agera lite smartare. Inte minst mot bakgrund av eftertänksamma ord från John Wanamaker (1838-1922):


”Hälften av de pengar jag spenderar på reklam är bortkastade, problemet är att jag inte vet vilken hälft.”


På Lazzo hjälper vi dig ta reda på att vilken hälft som fungerar och att förstärka den. På Lazzo kan vi göra reklam som fungerar för dig och dina mål, kampanjer som ger mätbar och konkret affärsnytta. Vägen till framgång går genom att skapa nya perspektiv, att tänka lite mer utifrån och in. Att vara knivskarp i val av målgrupp, att mäta resultat av kampanjer, att följa upp och att analysera vilka delar som ger avsedd effekt. När vi vet det tar vi självklart bort delar med för svaga resultat och förstärker de framgångsrika delarna. På Lazzo tar vi kampen mot reklam som inte funkar. Vill du jobba med en partner som tar sikte på att leverera reklam och kampanjer som ger dig kundutveckling och mätbar affärsnytta? Hör av dig. Vi står redo att hjälpa dig.

 

Lär dig mer om mätbar affärsnytta   Ring eller maila så tar vi kampen ihop