Lazzomedarbetare släpper bok

På spaning med Lazzo

Vår mångårige medarbetare, Tommy Falonius, släpper bok!

Tommy Falonius har arbetat som VD och ledare på managementkonsult-bolag och varumärkesbyråer, med kunder som Volvo Trucks, AstraZeneca, Göteborg&Co med flera. Han har skrivit flera böcker om marknadsföring och varumärkesutveckling, och har tilldelats priset Årets marknadsföringsbok för sin titel Varumärket inifrån och ut.

Nu kommer han, tillsammans med Bo Melin, ut med en helt ny bok – med fokus på varumärkesarbete.

Konsten att sälja sin själ, som boken heter, erbjuder praktiska verktyg och konkreta råd för att hjälpa företag att använda varumärke och identitet för att driva sin verksamhet framåt.

– Boken är för alla som har kontakt med marknaden, från ägare till medarbetare. Vi vill inspirera fler att använda företagets inre identitet som en väg till utveckling – och visa att det finns många goda skäl att ”sälja sin själ”, säger Tommy Falonius.

Boken presenterar den utprovade arbetsmodellen Corporate Identity Controller, baserad på forskning och erfarenheter från företag och organisationer i både näringslivet och offentlig förvaltning. Modellen är utvecklad genom långt arbete med strategisk varumärkesutveckling.

Tommy är på plats på Skaraborg Sessions

Den 4 december är det dags för nästa Skaraborg Sessions, och då finns Tommy på plats i vår monter! Då får du en möjlighet att bolla tankar om hur företag kan bygga en starkare och mer varumärkesdriven verksamhet. Och, inte nog med det, alla besökare i montern får en exklusiv bokrabatt. Vi kallar det för ett riktigt bra Lazzopris.

Är du medlem i Skaraborg Sessions, då ses vi där! Annars är det bara att signa upp sig på länken här nedan.

Bli medlem i Skaraborg Sessions!

Se fler på spaning

Skapa digitalt innehåll som alla kan använda
Trender som formar morgondagens marknadsföring
Kunskap, insikter och möten för utveckling av persontrafik
Skapa digitalt innehåll som alla kan använda
Trender som formar morgondagens marknadsföring
Kunskap, insikter och möten för utveckling av persontrafik